Till Mamma

Till Mamma

Translate

lördag 22 april 2017

God Morgon!


Idag är det lördag och solen skiner, men det blåser som vanligt. Och jag har ingenstans att sitta i lä för vinden. Så det blir att vara inomhus idag också.

Neo-pojken, som jag hade som daghund, har fått avlivas. Det var i januari, han fick tillbaka cancern.



Och i februari avled Kajsa-Stina, min Norska Skogskatt. Hon blev sparkad i ansiktet och gick och gömde sej och dog. Så nu har jag bara Simson kvar.




Inte nog med det, min hyresvärdinnas Mor avled i cancer i veckan som gått.

Är det dödens år i år också?

Jag hoppas att jag får behålla Simson många år till. Jag vet inte hur gammal han är, därför att jag tog hand om honom genom Djurens Vänner. Men han är så lekfull och glad, även om han säkert är 10 år.

Jag kanske skriver lite senare, för jag måste dricka mitt kaffe.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar