Till Mamma

Till Mamma

Translate

onsdag 26 april 2017

Det är natt nu


Jag har inte kunnat prata med dej på några dagar. Min dator har kraschat flera gånger. Så jag har fått fixa det. Det tog 18 timmar att få bort all skit som gjorde datorn oanvändbar. Men nu går det bättre. Peppar, peppar, ta i trä.

Jag har ätit lite var dag sedan jag skrev sist. Men jag får så ont i magen. Men frukt och vissa grönsaker kan jag äta utan att få ont. Men så kan jag inte leva. Jag måste ha mycket näring. Omega 3 tar jag fortfarande. Fick i brevlådan en laddning igår. Det kommer en gång i månaden. Det ska visst vara bra. D och C vitaminer är det också i de här kapslarna.

Annars har jag inte gjort något särskilt mer än varit och handlat och varit ute och gått när vädret har varit någorlunda bra.



Idag har det varit solsken nästan hela dagen. Härligt med solen! Och vinden har tagit det lugnt också idag. Det ska visst bli solsken i morgon också och bara lite vind. Så jag tror att jag sätter mej på altanen och försöker få lite sol på mej.. Då får jag ännu mer D vitaminer. LOL



Nu är det dags för mej att göra mej klar för sängen. Klockan har blivit halv 1 på natten, så då säger jag:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar