Till Mamma

Till Mamma

Translate

lördag 22 april 2017

God kväll!


Nu ligger sjön blank. Det är konstigt att det inte blåser på nätterna. Men vädret kan vi inte göra något åt. Det är som det blir.

Idag har jag inte ätit något. Jag är aldrig hungrig numera. Jag brukar ställa klockan på ringning var fjärde timma. Men det glömde jag både igår och idag. Jag har gått ner 18 kg sedan Du avled Mamma. Och sedan djuren. Jag sörjer och tänker inte på mat. Inte magen heller. Och när jag försöker äta, ja då blir det inte så mycket... Och godis med mera tål jag inte. Då får jag ont i magen. Socker: Fy fan!!!



Så nu är jag lika mager som jag var i tonåren. Det värsta är att skinnet inte är så elastisk som den var då. Så jag har överflöd med skinn som hänger. Vet inte vad jag ska göra åt det. Jag försöker träna armarna med hantlar, men det är svårt med höger hand som gör så förbannat ont. Och hur skulle det se ut om bara vänster arm blir fin?

Och magen, sit ups kan jag inte göra heller, jag har jävulskt ont i ryggen. Om jag bara kunde hitta på något som hjälper. Jag är ute och går, det stärker i alla fall benen och jag får lite kondition.

Nej nu har jag pratat färdigt med dej idag lilla Mamma. Återkommer förhoppningsvis.



God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar