Till Mamma

Till Mamma

Translate

måndag 1 maj 2017

1 Maj 2017

Idag skulle du ha gillat vädret. Solen skiner och inga moln på himlen. Jag tog en bild nu på morgonen:






















Och när jag tittade på vädret, hur det ska bli i fortsättningen, ska det bli 18 grader varmt i morgon. Idag blir det så här:












Inte så varmt, men solsken hela dagen. Härligt! Men blåser gör det, som vanligt.

1 Maj, Arbetarnas Fridag är det idag. Och igår var det Valborgsmässoafton. Det visste jag inte förrän idag. Alla dagar är så lika.

Men ut i solen ska jag, hittar väl någonstans där det är lite lä, så jag kan ta kaffemuggen med mej och sitta och njuta.

Jag skriver lite senare och talar om hur dagen har varit.

Kramar lilla älskade Mamma! Tänker på dej alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar